'Schumacher gebruikte verboden hulpmiddelen' Zielig snotneusje ,die verstappen. Volgens verstappen:

“Ik rem op de limiet en ga zo hard mogelijk de bocht in. Wat moet ik nog meer doen? Bij Schumacher lukte het wel en bij mij niet.”

LEREN RIJDEN,was een optie!! Maar verstappen kon nooit tegen kritiek over zijn rij vermogen of hoe je het maar wilt noemen! Volgens verstappen, wielophanging voor niet goed….jaar erop wielophanging achter niet goed, dan was het weer de motor die nit goed was maar ook met de ferrari motor was verstappen waar hij hoort, nergens en geen partij voor wie dan ook in de F1. Hij had de kans gekregen om in zandvoort in de F1 te rijden ,geweldig toch?…maar wat doet hij….UIT ARROGANTIE EN HEBZUCHT NIET RIJDEN>>>> EN DAT IN JE EIGEN LAND. Dan ben je er wel heel erg ver doorheen, of je heet gewoon VERSTAPPEN. ZAl zijn zoon net zo gek worden? Wie weet.

Verstappen kan beter ietsjes rustiger aan doen met zijn uitspraken en vooral ook de geweld en mishandelingen/gewelds uitbarstingen onder ander ook tegen zijn lieve vriendin.Maar misschien is die daar nog trots op ook,want met veel trots op zijn F1 carriere terug kijken valt wel vies tegen en als verstappen zijn handen weer eens een keertje niet thuis kan laten hier een tip voor verstappe": Reageer je ontervredenheid over je zelf niet op anderen af!!………………Schaam je !